У 90-х роках фільми зазвичай містили 3-4% 3D-моделювання. Сьогодні ця цифра досягла 90%. Поруч із більш очевидним застосуванням у кіновізуальних ефектах та відеоіграх, 3D-моделювання відіграє важливу роль у рекламі, архітектурі, медицині, ювелірному мистецтві і продуктовому дизайні.

На той момент, коли студенти завершать усі рівні 3D-моделювання в TUMO, вони зможуть створити що завгодно за допомогою текстурування, підвісу і рендерингу.

1

РІВЕНЬ

Перший рівень відразу пропонує студентам працювати з новими інструментами. Але щойно вони зрозуміють основи 3D, навчання решті стає значно легшим. У чомусь це дуже схоже на катання на велосипеді. До речі, тумоніанці першого рівня вивчають тонкощі графічного редактору Maya і працюють з чотирикутниками – сіткою, яка використовується при моделюванні – для створення 3D-міні-велосипеда.

Хоча цей рівень і вимагає лише 20% креативності, моделювання твердих поверхонь (складних механізмів і техніки) дає важливу основу для всіх студентів, незалежно від їхнього віку та попереднього досвіду.

2

РІВЕНЬ

Студенти другого рівня оживляють свої моделі міні-велосипедів за допомогою текстурування одним із безлічі способів. Керівники воркшопів поруч, щоб рекомендувати кольорові палітри і текстури, допомагаючи студентам досягти найкращих результатів. При цьому їхні поради повністю індивідуальні і залежать від того, над чим працює студент. Наприклад, для 3D-ігор потрібна графіка, яка легко та швидко завантажується, в той час як ефекти фільму можуть бути більш деталізованими, а отже, важчими.

Робота керівників воркшопів полягає у супроводі студентів і їм завжди можна поставити запитання, але студенти отримують значно більше, знаходячи відповіді самостійно.

3

РІВЕНЬ

Ще цікавіше стає на третьому рівні, коли тінейджери створюють все, що спадає їм на думку. Тоді як дотепер вони моделювали і текстурували тверді поверхні, на фінальному рівні тумоніанці навчаються створювати органічні 3D-моделі. Тут вони отримують перше завдання – розробити 3D-пінгвіна. При цьому мета – не сам пінгвін, а практика текстурування, скульптурування і розшарування.

Для виконання завдання студенти опановують ZBrush, програмне забезпечення для цифрового скульптурування, і навчаються створювати моделі з великою кількістю полігонів.

Створивши своїх пінгвінів, 3D-художники-початківці продовжують працювати над власним органічним 3D-персонажем. Хоча це і не є вимогою, володіння основами малювання є перевагою тут, оскільки розуміння анатомії допомагає створювати скелети, які дозволяють 3D-персонажам рухатися. Цей процес і називається підвісом та є ключовим для анімації 3D-моделей у відеоіграх і кінофільмах.

3D-моделювання поширене у широкому спектрі галузей, і проходження відповідних воркшопів в TUMO дає підліткам навички, які вони зможуть адаптувати до будь-якої сфери.

Але це тільки стартові знання, і якщо тумоніанці хочуть іти далі у цьому напрямку, вони мають продовжувати практикуватися.

«Не бійтеся натискати на все, що бачите, – говорить один із керівників воркшопів TUMO. – Помилятися – частина навчального процесу».

роботи студентів

Як проходить навчання

Навчальні сесії
Це короткі, інтерактивні вправи, покликані надихати та формувати практичні навички. Протягом них студентів супроводжують коучі, дають поради, мотивують і допомагають просуватися вперед.

Це сотні активностей на вибір, більшість з яких необхідні для переходу студента на етап участі у воркшопах.
Воркшопи
Проводять фахівці з восьми навчальних напрямків TUMO Kyiv. Вони розраховані на студентів різного рівня знань, від початківців до просунутих, і завершуються індивідуальними або командними проєктами.

Кожен проєкт публікується у портфоліо студента і часом подається на конкурси та фестивалі, або розміщується на онлайн-платформах.
Проєктні лабораторії
Проводять гуру у сфері технологій та дизайну з усього світу. Більше 100 таких фахівців приїжджають до центрів TUMO щороку, щоб провести професійні воркшопи та попрацювати зі студентами TUMO над реальними проєктами.

Лабораторії можуть тривати від пари тижнів до кількох місяців.
TUMO path
Інноваційний додаток TUMO Path поєднує навчальні сесії, воркшопи та лабораторії в індивідуальний шлях навчання студента.

Шлях навчання – це графік, який постійно розвивається та ілюструє два чи більше років навчання. Він пропонує найкращий маршрут програмою TUMO для кожного студента і динамічно адаптується до його індивідуального темпу та вподобань. Просуваючись за графіком, завершуючи проекти та підіймаючись на новий рівень, студенти формують портфоліо своїх результатів, яке і стає їхнім живим дипломом.

ХОЧЕШ СТАТИ СТУДЕНТОМ TUMO?

Інші програми
У TUMO Kyiv ти паралельно навчаєшся не за одним, а за 3-ма напрямками на вибір!
Графічний дизайн
Графічний дизайн
Анімація
Анімація
Кіновиробництво
Кіновиробництво
Програмування
Програмування
Музичний продакшн
Розробка ігор
Робототехніка

Завітай на безкоштовне заняття

Познайомся з Центром креативних технологій TUMO Kyiv особисто і випробуй один із навчальних напрямків!
ЗАЛИШИЛИСЯ ЗАПИТАННЯ?
Дізнайся більше у нашого чат-бота!
І стеж за нами в соціальних мережах: